miercuri, 5 octombrie 2011

SLĂBICIUNI MARCA USL



Vreau să abordez o temă care mă îngrijorează, slăbiciuni ale USL şi dau un singur exemplu: amânarea alegerilor locale. Cei din USL spun că nu au pârghii să contracareze această decizie care avantajează clar PD-L. De ce nu-şi dau primarii, preşedinţii de C.J. şi consilierii demisiile începând cu 15 iunie 2012? Astfel PD-L ar trebui să organizeze alegeri. Părerea mea este că lipseşte voinţa. Aici nu discut de 1-2 primari, ci vorbim de peste 3000!!!
În ce priveşte aşteptarea, ni se spune mereu să avem răbdare. Aşteptăm de aproape 4 ani şi nu se întâmplă nimic bun. Vă spun doar că „mi-am rupt pingelele” în multe campanii şi nu numai în campanii, fără să am nicio pretenţie în ceea ce mă priveşte. Dar nu pot suporta să văd tot felul de blonde mai mult sau mai puţin vopsite, păsări călătoare, propulsate în tot felul de funcţii, pentru simplul fapt că ... , dar prefer să nu spun asta.
Şi să ne fie clar, NUMAI CU VORBE FRUMOASE NU FACEM TREABĂ!!!
io.io.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu