marți, 6 septembrie 2011

Perspectivele unui tânăr absolvent în conjuctura actualei guvernări





Dragă cititorule,

Eu mă numesc Studentul Român şi sunt înscris la Universitatea României în cadrul Facultăţii Vieţii, specializarea Arta Dezamăgirii.
Eu sunt bravul, prea iubitul şi prea sprijinitul student al unei noi generaţii „de aur” care are în faţa sa (în momentul absolvirii) un viitor aşa de mare şi de luminos că ne orbeşte, ne ia minţile şi nu mai ştim încotro să mergem.
Acum studiez ultimul an pe băncile Facultăţii şi analizez cu mare atenţie toţi paşii pe care-i am de făcut pentru a mă îndrepta spre visele, ţelurile şi idealurile pe care vreau să le înfăptuiesc după ce părăsesc această perioadă a vieţii mele.
Sunt nespus de mândru de iluştri noştri conducători pentru că ei se gândesc asiduu cum să ne motiveze şi să ne ofere posibilităţi nemărginite de lucru, dezvoltare profesională şi personală.
S-a îngrijit, domnul Ministru Daniel FUNERIU să pună la cale (pentru noi zice-se) sisteme, legi şi toate cele pentru a ne putea alinia şi noi la un sistem european de învăţământ, care ar trebui să ne asigure un viitor plin de „succesuri” şi locuri de muncă.
Din păcate, contrar cu modul ironic în care tindem noi, cetăţenii României, să trecem peste greutăţi situaţia nu-i deloc roz nici pentru noi  dar nici pentru cei care vor veni după noi (dacă nu vor avea nici ei unde să lucreze şi măcar un salar decent, adio pensie pentru noi când aceasta ne va trebui)... dar nici pentru părinţii noştri nu va fi bine, deoarece dacă nu avem unde lucra, ei se simt nevoiţi să ne sprijine în continuare...
Chiar dacă nu avem unde să lucrăm sau cum să ne întreţinem pe noi şi pe viitoarele noastre familii, nu fiţi trişti, speriaţi, disperaţi sau surmenaţi, că doar avem o diplomă, după tot acest timp în care ne-am străduit (unii poate chiar s-au chinuit), cu care ne putem mândri în faţa lor, a celor care ne „îndrumă” viaţa şi se gândesc la viitorul nostru (dar nu într-un sens bun).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu