joi, 21 iulie 2011

Mă deranjează

  • Mă deranjează modul în care unii înţeleg să se comporte acum, după mai bine de douăzeci de ani de aşa-zisă democraţie.
  • Mă deranjează minciuna, demagogia, bârfele pe la colţ de stradă, carieriştii şi profitorii. 
  • Mă deranjează că nu se încearcă promovarea realizărilor proprii, ci numai atacuri împotriva adversarilor. 
  • Mă deranjează atacurile în care este implicată, de nişte oameni de nimic, familia celui atacat. 
  • Mă deranjează când văd că mai funcţionează dictonul „cine nu este cu noi, este împotriva nostră”. 
  • Mă deranjează cei care dau pomană pentru a obţine un vot şi mă deranjează faptul că acei care o primesc nu se întreabă: de ce acum, de ce nu s-a făcut pentru ei mai nimic în decursul timpului. 
  • Mă deranjează cei care profită de naivitatea unor oameni. 
  • Mă deranjează că se promite orice, dar nu se face mai nimic. Am greşit, se realizează câte ceva, adică pagube. 
  • Mă deranjează că mulţi oameni şi, mai ales, mulţi tineri stau deoparte, lăsând derbedeii să-şi facă de cap.

Un comentariu:

  1. Cum sa stea tinerii deoparte domne?
    Pai nu i-ai vazut pe tinerii liberali ce implicati erau in curul dansatoarelor de la petrecerea ''privata''!

    RăspundețiȘtergere